حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

من جربّ المجرّب، حله به الندامه ...

سه شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۰، ۰۲:۲۶ ب.ظ
حقیقت اینست که فرسنگ ها با آن حداقل انتظاری که از خودم دارم فاصله دارم ...

.

.

.

چو بید بر سر ایمان خویش، می لرزم ... 

.

.

  • ۹۰/۱۱/۲۵
  • ح.ب

نظرات  (۵)

حواستان به خوف و رجا، هر دو، هم زمان باشد.

نکند که خوف نگذارد قدم از قدم بردارید.
این مومنانه نیست.
  • علی اکبر چاووشی
  • از چهره "عارفانه"ای که سعی دارید از خودتان نشان بدهید هم فرسنگ ها فاصله دارید. شما که تحمل (یا قدرت) پاسخ دادن به سوالی را ندارید و حتی جرات چاپ کردن آن را هم.

    -------

    پاسخ:
    برادر گرامی. من ازین اصرار شما بر اینکه بیایی اینجا و بد و بیراه بنویسی برایم، واقعا حیرت می کنم. ولی قول می دهم که به قول مولوی : " اگر صد گویی، یک هم نشنوی ... "
    .
    .
    به کرامتی که داری، سر ِ خویش گیر و بگذر ..
  • ایلیا فاطمی
  • هرچه میروم نمیرسم
    گاهی با خودم فکر میکنم نکند من باشم کلاغ آخر قصه ها!
    میفهمم حالتو.
    إنی أعوذُ بک أن اسالک ما لیس لی به علم ..
  • صحبتِ جانانه
  • بعد8سال حالا اوضاع چطوره؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی