حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

تبه شدیم و رفت آی ..

پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۱، ۰۲:۵۳ ب.ظ

ببین چه تیشه می زنی .. به هستی ات .. جوانی ات ..

.

.

بیا ببین .. بیا ببین

چه سان نبرد می کنم ..

شکوفه های سبز را

چگونه زرد می کنم .. !

.

.


  • ۹۱/۰۶/۰۹
  • ح.ب

نظرات  (۵)

عمر برف است و آفتاب تموز
اندکی ماند و ساده غره هنوز
ای تهیدست رفته در بازار
ترسمت پر نیاوری دستار

حکایت همه مان است .
  • گنجشک ها هم ایمان می اورند
  • من فکر میکنم شما خیلی به خودت سخت میگیری
    1:خوب لمس میکنم...........با همه ی وجود اونچه که میگید رو....

    ------------
    2:
    خواهشن فقط یکبار بیا و .........
    ز دست غیر ننالم که چون حباب مدام ... همیشه خانه خراب هوای خویشتنم ..
    شکوفه های زرد را
    چگونه سبز می کنی ؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی