حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

ظلمت نفسی ..

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۱۷ ق.ظ

" من با استعداد بودم . یعنی هستم . بعضی وقتها به دستهایم نگاه می کنم و فکر می کنم که می توانستم پیانیست بزرگی بشوم . یا یک چیز دیگر . ولی دستهایم چکار کرده اند؟ یک جایم را خارانده اند ٫ چک نوشته اند ٫ بند کفش بسته اند ٫ سیفون کشیده اند و غیره . دستهایم را حرام کرده ام . همین طور ذهنم را ... "

 

عامه پسند ... چارلز بوکوفسکی ...


.
  • ۹۱/۱۱/۱۷
  • ح.ب

نظرات  (۸)

دوست داشتین با دستهاتون چیکار کنین؟

پاسخ: باقیات صالحات ...
"برو عمله ی خوب خدا باش. "
همینطور ذهنم را... و قس علی هذا...
باز یک سوال بدون جواب ..
"عمله ی خوب خدا باش"
فقط همین.
حرام نکرده ای
دستهایت را به دعا بالا برده ای
به ضریح امام رووف گره زده ای
گاهی حقایقی را تایپ کرده ای
برای رضای خدا با انهاصدقه داده ای
و انشاالله از انها استفاده های بهتر هم خواهی کرد
ای کاش می شد و می توانستیم تمام استعدادهایمان را به کار ببریم افسوس که هیچ چیز مانند خواب غفلت مانعمان نمی شود و هیچ چیز جز کسالت و عدم خودباوری ما را به رخوت و سستی نمی‌خواند.
تصمیم، اراده، توکل، ... حیف که این سه لفظ تنها بر زبانم جاری شده است و بس...
ما خیلی تعجبمان شد که جواب شما را دیدیم !!! (نمیدانم کی جواب داده بودین اما خب من الان دیدم)
داشتم به قشنگ ترین کارهایی فکر میکردم که آدمی ممکن است با دستهایش انجام دهد ...
پاسخ م .ع خیلی زیبا بود ...
با دستهایت قنوت گرفته ای ..
برای کبوترها دانه ریخته ای ...
پیری را از خیابان عبور داده ای ..
تازه یک عالمه مشق هم نوشته اید !
32 تا حرف الفبا را حداقل برای هر کدامشان دو صفحه ای باید می نوشتید ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی