حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

اینک امّا درد ..

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۰۹ ق.ظ

" بنده تا به حال عیاناً دیده ام ، هر اندازه که از ذکر خدا عامل غفلت پیدا می کنم ، به حساب خود به معیشت ضنک (سخت) مبتلا می شوم . احتمال می دهم این گرفتاری امسال هم در اثر غفلت هایی باشد که داشته ام . چند شب پیش ، کلاه خود را به اصطلاح قاضی کرده ، ببینم هر روزم بهتر از دیروز است یا خیر ، دیدم روز به روز بدتر می شود . بنابراین مرگ بهتر است از این زندگی . ناراحت شدم که این چه زندگی است که به غفلت آمیخته شده است ؟! از محبوب جهان دست برداشته ، به کثافات جهان ، روز و شب خود را به پایان می رسانم .. وای بر من اگر مرگ ، گریبان گیرم گردد .. "

قسمتی از نامه ی حجت الحق آیت الله سعادت پرور به یکی از دوستانش ...

.

.

پ.ن: او به آزار دل ما هرچه خواهد آن کند ..

  • ۹۳/۱۱/۱۵
  • ح.ب

نظرات  (۱۵)

  • حجت التوفیق
  • ایشان احتیاج به تجدید فراش داشته‌اند یکی‌ از این انواع ازدواج که پیامبر اسلام هم توصیه کردند به دوستان و به شما توصیه میشود... و من الله توفیق

    * ازدواج مسلم: ازدواج اول که حق مسلم هر مردی است.

    * ازدواح مفرح: مردی که از یکنواختی زندگی با همسر اولش خسته شده است، برای تفریح زن دیگری بگیرد.

    * ازدواج موجه: مردی که زن اولش بچه دار نمی شود یا بیماری دارد، موجه است که در این هنگام هرچه زودتر برای ازدواج بعدی اقدام کند.

    * ازدواج متمم: مرد ببیند چه صفات زنانه ای را دوست داشته که زن اولش ندارد. بعد زنی بگیرد که آن صفت ها را داشته باشد.

    * ازدواج مثلث: مرد تقوی پیشه کرده و به سه زن قناعت نماید.

    * ازدواج مربع: مرد تمام چهار زنی را که شرع به او اجازه می دهد بگیرد.

    * ازدواج ملوّن: مرد چهار زن بگیرد: سفید پوست، سرخ پوست، سیاه پوست و زرد پوست.

    * ازدواج منظم: مرد هر شش ماه یک بار زن بگیرد.

    * ازدواج میسر: مرد هر زنی را که برایش میسر است بگیرد.

    * ازدواج مشبک: مرد یک شبکه هرمی ازدواج راه بیندازد. به این معنی که هر زنی گرفت ، آن زن ، دو زن دیگر را هم برای ازدواج به او معرفی کند.

    * ازدواج مکرر: مرد آن قدر زن بگیرد تا بمیرد …


    جناب "حجت التوفیق" جداً و عمیقاً برای شما متأسفم...
    خندیدم... :))))))

    خدا هدایتتون کنه

    :))))
    از صاحب وبلاگ خواهش می کنم با انتشار کامنت های توهین آمیز جداً مقابله کنند.
    از خانم مرضیه خواهش میکنم اگه دوست ندارن اینجا رو نخونن. یه نفر تو وبلاگ یه نفر دیگه چیزی نوشته شما چیکاره‌ای که میای تعیین تکلیف میکنی
    پاسخ:
    سلام. کامنت های که سب نبی باشد و ائمه ی اطهار، نعوذ بالله، ازینجا حذف می شود.
    بر کامنت ایشون هم ابدا خدشه ای وارد نیست و اهمال از صاحب خانه است که برخوردی درخور و به موقع انجام نداده است که وقاحت بعضی به اینجا برسد.

    ** به تمام کسانی که اینجا به نبی اکرم و ائمه اطهار توهین می کنند، هشدار می دهم که من بعد، کامنت ها را ثبت و با اطلاعات آی پی و صفحات دیگری که با آن آی پی باز شده ست گزارش می کنم به اداره ی تخلفات اینترنتی تا به حساب شان رسیده شود ***
    خب حالا این شد یه حرفی. منم نه با کامنت اون نفر اول موافقم نه با اینکه کسی رو به جایی گزارش کنی مخالفم. فقط مشکلم با اینه که بعضیا انگار مدعی‌العمومن که واسه هر چیز تعیین تکلیف کنن که البته باز لابد میگید امربمعروف و نهی از منکره. کلا ولش کن، شما هم هر کسیو میخوای به هر جا میخوای گزارش کن :دی
    @حجت التوفیق
    اوج بی شرفی آنجاست وقتی نتوانی با منطق  چیزی را ابطال کنی بخواهی با لجن پاشی و دروغ و افترا و استهزا بی آبرویی ات را لا بپوشانی

    میدانید لیاقت شما همان نگاه ابزار پندارانه غرب به زن است، همان است که زن را پشت ویترین مغازه با برچسب قیمت بگذارند، همان که تنها هنر زن بشود تحریک عصبهای جنس مخالف و لاغیر
     شما را چه به کرامت، شما را چه به سیره نبی؟چه میفهمید از مقامی که اسلام برای زن قائل شده؟به اندازه یک ارزن نه در دین ونه در تاریخ، تفقه نداشته اید و تمام شعورتان را به موجهای رسانه ای سپرده اید . این چیزها از درک شما بیرون است بچسبید به همان جهان بینی مزخرفتان و دست از سر اسلام بردارید، کسی از شما توقعی ندارد

    .....................................................................
    جناب مدیر، این پست که گذاشتید شرح حال خیلی مان است
    تشکر
    نظر نفر اول از این جهت خیلی زشت و بد بود که نام پیامبر عزیز اسلام رو آورده بود. ولی اگر نام پیامبر رو قید نمی کرد، مطلبش کمی طنز آمیز  و خنده دار بود... خصوصا قسمت آخرش !!

    ولی به هر حال آقا یا خانوم "حجت التوفیق" باید بخاطر نوشتن نام پیامبر در اون نظر از مدیر و دیگر خوانندگان این وبلاگ عذر خواهی کنند.
    برادرحبذا جان به جای گزارش دادن باید یک تیمارستان تاسیس کنید این چرت وپرت گوها را ببرید انجا . خواهر پریچهرجان زن باید عفت کلام داشته باشد اوج بیشرفی یعنی چی ؟این کلمات قبیحه چیست که شما استفاده میکنین ! بیتربیت
    واژه بی شرف برای کسی که شرف دارد توهین به حساب می آید برای کسی که ندارد توصیف!

    ضمنا من جای شما باشم مودب تر صحبت میکنم، تیمارستان، چرت و پرت گویان...
    بهتر نیست شما ابتدائاً روی عفت کلام خودتان کار کنید؟

    و اگر توقع دارید در مقابل به سخره گرفتن احکام اسلام و نبی خدا لبخند روشن فکرانه تحویل بگیرید، کس دیگری را مخاطب قرار دهید، برخورد من تغییری نخواهد کرد
  • ___به خواهر پریچهرجان
  • بنده مسلمان وشیعه هستم و ازاینکه مسلمان هستم وپیامبرم محمد ص است افتخار هم میکنم . تهمت لطفا نزنین وماروقاطی نظرات پاک شده نکنین . اصلا هم شما فکرکنین من آدم نیستیم ولی شما که عاشق پیامبری اخه پیامبرکی گفتن بیا همچین فحشهای خیلی بد به خاطردفاع ازایشون به بقیه بده ؟کی گفتن کجا گفتن ؟ نه دیگه بگو ؟یه ایه یه حدیث بیاورشمابرای من .شعبان بی مخی تا تاکجا خواهرجان ؟ لبخند نزن ولی فحشهای نرمالتربده . فحشهای من نرمالتر از فحشهای تو بود. بدرود خواهرجان .صدتا کامنتم بذاری دیگه حوصله ندارم جوابتو بدم . گفتم همرو .گرفتی گرفتی نگرفتی نگرفتی دیگر .به من چه.
    از دیدن اینکه امروز بازدید کننده های این وب  به وب من میاند حدس زدم اینو.


     آقا یا خانم ___ من" اوج بی شرفی" رو به اون کسی گفتم که مسخره کرده بود نه شما!! با دقت تر بخونی و مودب تر باشی آسمون به زمین نمیادا
    کُشتی مارو...
    سلام. رسما نفسم گرفت وقتی نام نویسنده ی دنامه را دیدم. وقتی ایشان این حرف را می زند، من رو سیاه که...الهی عاملنا بفضلک...یا حق.
    این اسلام چه میکنه!!!!! که شده خاری در چشم عالم و آدم. که همه ازش بد میگن ولی هنوز قدرت مسلمه و هرگز هیچ موری بر پیکره عظیم کوهی خدشه وارد نخواهد ساخت
    «ناراحت شدم که این چه زندگی است که به غفلت آمیخته شده است ؟! از محبوب جهان دست برداشته ، به کثافات جهان ، روز و شب خود را به پایان می رسانم.»
    کاش همین عبارت را بفهمیم و عمل کنیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی