حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

در زلف چون کمندش، ای دل مپیچ ...

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۱ ق.ظ

سی و چند سالگی ها سنّی است که تاثیرات کارهای گذشته کم کم در انسان نمودار می شود. حتّی جزئی ترین و بی اهمیّت ترین آن ها. مثلا من این روزها تاثیر بازی های کامپیوتری را که در کودکی انجام می دادم در خودم می بینم. سر پیچ ها، گاز می دهم. مدّتی پیش نزدیک بود ماشین را چپ کنم وقتی از خروجی سئول به چمران می رفتم. اگر در آن بازی ها، سر پیچ گاز نمی دادی همه از تو سبقت می گرفتند. من عادتم شده حالا. که سر پیچ ها گاز می دهم. هم در خیابان. هم در زندگی ام ...

.

.

 

  • ۹۵/۰۷/۱۴
  • ح.ب

نظرات  (۶)

بیخودی تقصیر هارو گردن درایور نندازید.اون مرحوم گردن جوونای این مملکت حق داره!
گاز دادن توی زندگی که بد نیست. شکلهای خوب زیادی دارد. مخصوصا وقتی که زندگی پیچ می‌خورد سمت جایی که مردم به آن سختی می‌گویند و خداوند مغفرت و رحمتش می‌نامد

«سابقوا الی مغفرة من ربکم و جنة عرضها کعرض السماء والارض»(حدید)

جاده ها و پیچ ها دیگر مثل قدیمترها نیستند . ماهیتشان عوض شده باید نوع برخورد باهاشون هم آپدیت بشن . 
جالب بود . . .
خاصیت پیچ همینه!
موقعیت و فرصت های  متفاوتی رو ایجاد میکنه، این موقعیتها بستگی به شخصیت هر فرد داره که چطور ازش استفاده کنه. یک چپ میکنه، یکی سبقت میگیره، یکی بقیه رو میفرسته قاطی باقالیا و رقیب رو از دور خارج میکنه، یکی هم آروم براه خودش ادامه میده.

پیچ تاریخی هم تقریباً این خاصیتها رو داره

کلاً سرِ  پیچ خیلی موقعیت خاصیه، خوب یا شاید  بهتره بگیم نقطه بحرانی
منتظرِ از نو برایت مینوسیم ها هستیم..
شبیه به آینده اند..
پاسخ:
مدتی مسافرت بوده ام. نشده است که بنویسم. ان شاء الله در اولین فرصت .. امروز یا فردا ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی