حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

خوش باش که ظالم نبرد راه به منزل ..

سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۴۹ ق.ظ

احساس می کنم که در چهلمین سال انقلاب،‌ خدواند رزق لایحتسبی برای ما درنظر گرفته است که قفل ها را خواهد گشود و صحنه ی جهانی را تغییر خواهد داد ... بحمدالله و المنه ..

.

.

  • ۹۷/۱۱/۲۳
  • ح.ب

نظرات  (۶)

ان‌شاء‌الله
ان شاء الله
ان شاالله 
انشالله...والا من که خیلی وقته روزنامه نمیخونم.دیروز از روی تصادف در محل کار لای روزنامه را باز کردم و تصویب قانون منع دستفروشی در تهران توسط شورای شهر رو خوندم.از دیروز هروقت فکر میکنم به مردمان بیچاره ای که این سفره اندکشون رو هم دارن اینطوری جمع میکنن توی این اوضاع اقتصادی و شب عید و...سینه م تنگ میشه از اینهمه زورگویی...جالب اینجاست که بعد از کلی دلسوزی گفتن در معابر خاص به شرط فروش کالای ایرانی مجوز میدن برای دستفروشی!!!یکی نیست بگه اگه دلتون برای کالای ایرانی سوخته اون مالهای بالای شهر و اینهمه مراکز تجاری فروششون بیشتره یا دستفروشها؟یا اینکه میخوایید انحصاری دست خودتون باشه...به خودم لعنت فرستادم که به این شورای شهر رای دادم...ظلم به معنای واقعی داره دیده میشه.ایکاش نمیدونم چطوری و کی اینکارو بکنه اما کاری کنه که فساد اقتصادی و تصویب قانون برای نفع شخصی و سو استفاده از موقعیت و مقام رو به عنوان تلاش برای براندازی نظام مجازات کنن نه فحش به امام و رهبری رو....
اینروزها تنها دلخوشیم حضور مردم در  راهپیمایی 22 بهمن بود و بس...
باشه،
حتما 
و یرزقه من حیث لا یحتسب...
والعاقبه للمتقین...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی