حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

ستاره های آسمان تو چراغ راه من ...

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۷ ق.ظ

راستش حتی در این کشاکش مشکلات و ناکامی ها، هرگز پشیمان نیستم از بازگشت به وطن. و شوقم اگر از روز اوّل بیشتر نباشد کمتر نیست! بگذار هرچه هم اغیار می خواهند به طعن بگویند. لکن آنقدر سرشارم از عشق به مسیری که این ملّت می رود که با کمترین بهانه ای سرمست می شوم. حتی اگر نماهنگی باشد برای کودکان، برای سرزمین من ...

.

.

و هو یتوّلی الصّالحین ..

.

  • ۹۹/۰۵/۲۷
  • ح.ب

نظرات  (۹)

راه راست است؟!

هزارن سایه جنبد باغ را،چون باد برخیزد..

 

پاسخ:
حتما راست است. حتما ...
آنها که رفته اند و دیده اند می گویند. حالا عیان .. 

سلام علیکم

این لینک نسخه‌ی کامل:

https://www.aparat.com/v/4qb7V/%D9%86%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%86%DA%AF_%D8%B3%D8%B1%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86_%D9%85%D9%86

خدا خیرتان دهد!

همیشه انقدر با عشق به ایران و امید به آینده نوشتین که آدم دوست داره باور کنه و حتی شده برای چند دقیقه، باور می‌کنه که شاید آینده خوب باشه.

پاسخ:
ان شاء الله حتما همینطوره ...
من بارقه های آن نور الهی که این ملت و نظام را چون حُلّه ای در برگرفته حس می کنم ... 

همین طوره...

یعنی چی میشه؟ اوضاع جوریه که هر کسی به هر نحوی داره حارج میشه. ما ها هم که فکر برگشتن داریم اینقدر می ترسونندمون که نگو!

 

چی میشه آخر و عاقبتمون؟

سلام جناب حبذای عزیز. اینروزا پیکان دشمنان و منافقین به سمت استاد پناهیان عزیز نشانه رفته. کاش چند خطی در جواب اینان مینوشتید 

پاسخ:
سلام و احترام، ان شاء‌ الله عندالزوم .. 

من هم خواهش می کنم درباره ی تیرهای تهمت و تردیدی که به سمت آقای پناهیان روانه شده بنویسید...شاید مرهمی شود زخم سینه ی ما را..

پاسخ:
سلام. آقای پناهیان خودش از پس خودش بر می آید. اگر نیامد حتما ان شاء‌ الله .. 

تو دوره ای از زندگی هستیم که مدام با خودم میگم: نور باش و در تاریکی قدم بزن....

سلام

بهترین حس اینه که وقتی به گذشته سرک میکشی همون حجم از امید رو توش زنده ببینی و پرش کنی از آینده..

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی