حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

مهتاب مرده است. در من ستاره نیست.

پنجشنبه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۰۵:۳۸ ب.ظ

مسعود دیانی هم به رحمت خدا رفت. تنها قلمی که این روزها دوست داشتمش. تمام نوشته های این ده ماه گذشته شکوه و عظمتی بی نظیر داشت. ابدیت روحانی احساس بود و استیصال جسمانی انسان. و دردی که هم آغوش با ما بوده و هست و خواهد بود. دردی که به استخوان هم برسد رها نمیکند و روح را می آزارد. یا ایهالانسان. انتم الفقراء الی الله ...

.

می نوش به ماهتاب ای ماه که ماه

بسیار بتابد و نیابد ما را ...

همین. 

  • ۰۱/۱۲/۱۸
  • ح.ب

نظرات  (۹)

  • شاگرد خیاط
  • کجا می نوشت؟ لینک لطفا

    وچه سن کمی داشت 

    انگار هم سن من

    غبطه میخورم به مردنهایی که ...

    چقدر خیره کننده بود این چند ماه نبرد... 

    پاسخ:

    "ارغوان می بینی؟ به تماشاگه ویرانی ما آمده اند … "

    کارت پستال ارغوان واسه روز پدر یه روضه ست...

    پاسخ:
    جدال با زوال …
  • محبوب حبیب
  • سلام.

     

    ایشان را مدتها می‌خواندم. 

    از عین القضات، وه چه بی رنگ و بی نشان که منم.

     

     

    مدتها بود گمشان کرده بودم تا خبر را از طریق من کانال رضا امیرخانی گرفتم. هنوز ضوکه ام. کجا می نوشتند بعد از این دو وبلاگ خیلی قدیمی که خاک خوردند؟

     

    انسان بسیار شریفی بودند. 

    خدا رحمت شأن کند. 

    پاسخ:
    سلام. عمدتا اینستاگرام

    هر کدام از " همین " های مسعود دیانی یک مفهوم منحصر به فرد برای همان متنش داشت . با قلمش جادو می کرد.

    همین 

    سلام. وبلاگ "چنان که منم" را از ایشان نمی‌شناختم. بعد از سرطان، ایشان را شناخته‌بودم در اینستاگرام. کامنت بالا را که دیدم، رفتم تا بیشتر از آن قلم بخوانم. پست آخر ان وبلاگ، خودش یک روضه بود. و اینکه قلمش همان قلم بود...تلخ و شیرین..مثل کافه‌ای که ارغوان را برد...

    پاسخ:
    ای وای چه بی وفاست دنیا …

    دیگر درد نمی‌کِشَد. همین کافیست که رفتنش را....

    پاسخ:
    بی رحمانه ست

    امروز آقای خامنه ای از شما تشکر کرد..تو یکی از بی نظیر ترین سخنرانی هاشون ..با چه صلابتی هم گفتند ..احساس کردم چقدر بهشون قوت قلب داده..تمام ایران باید به شما افتخار کنه ..از ته قلبم اون لحظه دعاتون کردم..خدا به توفیق ها و تاییدات تون اضافه کنه و شامل نظر خاص اهل بیت باشید

    پاسخ:
    سلام. شرکت های دانش بنیان؟

    سلام .بله پیشرفت در سایه ایمان در اوج تحریم ها 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی