حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

و لو اعجبک کثره الخبیث ..

شنبه, ۳ تیر ۱۴۰۲، ۰۶:۰۰ ق.ظ

این عقدِ آریایی اینقدر بی مایه، مضحک و در عین حال غم انگیز است که در می ماند آدمی که چه باید گفت. توهین و تحقیرِ محض است. "به نامِ نامیِ یزدان! تو را برگزیده ام از میان این همه خوبان!" انگار طرف مسئله ی بهینه سازی حل می کرده است. "همه" را آورده است تا وزن بهم نریزد،‌ ولی درون مایه ی تمام شعارهای فمینیستی را به هم ریخته. شاید هم همینقدر "خوبان" را از میان اشعار حافظ و سعدی فهم کرده اند. همین ها که این روزها در خیابان های تهران، بازمانده ی تعفّنِ بی فکری هستند، که آن شورشِ نجسِ زن، زندگی، آزادی را شعار می دادند. منادیان برهنگی ذهنی و جسمی ... 

پ.ن: "منتظر واقعی از شلوغی های آخر الزمان کلافه نمی شود". و لو اعجبک کثره الخبیث .. 

  • ۰۲/۰۴/۰۳
  • ح.ب

نظرات  (۵)

سلام آقای دکتر...تعفن بی‌فکری را خوب گفتید. هربار که چهره شهر را می‌بینم استغفار می‌کنم. ولی آیا پذیرفته می‌شود؟. سالهای گدشته من و امثال من بارها گفتیم همه دعوا سر این نیم‌متر پارچه هست...بی‌فکری بود یا حتی حالا میگویم خباثت؟ خباثت را آدم خبیث در خودش نمی‌فهمد... از میانه این فتنه‌ها و اغتشاشات، کمی خبردار شدم که چه دارد می‌گذرد. حالا چه سود؟ نعمتی را که داشتیم کفران کردیم. خیلی‌ها اینطور شدند و قدر نعمت را حالا دانستند. دیروز سر کوچه خانم پیر محترمی که حجاب ناقصی داشت و معلوم بود که از اول به همین پایبند بوده‌است، با تحسین از شالی که دختر کوچکم سر کرده بود، یاد کرد. عقد آریایی هم مثل همه ویترینهای بی‌ریشه و کلیشه‌ای، آینه‌ایست که روبرویمان گرفته شده تا خودمان را بهتر ببینیم.

آقای دکتر حواسمون هست که  پستهای کوتاه و سرسری می‌گذارید. آنقدر که کامنت از پست بلندتر شد.

پاسخ:
همین که نبسته ام اینجا را هنوز خیلی حرف ست!
  • صـــالــحـــه ⠀
  • چه خوب گفتید. منم این توهین و تحقیر رو احساس کردم... حتی در نگاه...

    آقای دکتر کلی تایپ کردم که بگویم اینجا برای بعضی از ماها چه جایگاهی دارد، همش پاک شد. من کی هستم که از شما بگذرم یا نگذرم ولی خلاصه بگویم، وبلاگ شما و برادرتان(واقعا فقط همین دوتا )یک پنجره به هوای پاک است که گاهی که روزگار  خفه‌ام می‌کند، گم می‌شوم، مصطرب می‌شوم، خدا را به یاد من می‌آورد و یاد انسانهای خوب ...چرا می‌خواهید این پنجره را از ما دریغ کنید؟

    پاسخ:
    نظر لطف شما ست.
    تنها دلیلی که مانده است همین است که شاید هنوز برای کسی قابل استفاد و استناد است

    وااای نبندید یوقت..

    پاسخ:
    فعلا درخدمتم
    لولا حضور حاضر ... 

    لطفا آدرس وبلاگ اخوی؟

    پاسخ:
    sojoom.blog.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی