حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

پاییز می گذشت در کوچه های سبز ...

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳ ق.ظ

حکایت چند روز قبل، دقیقا همان حکایتِ همیشگیِ اشتباه در فهم دینامیک دنیا بود. مثل قوم لوط که ابر عذابِ ویران کننده ی بَرکَننده را، ابر مهربانِ باران زای سازنده می پنداشتند و با رقص و شادمانی آن را به نظاره نشسته بودند. مثل آن شعر سایه که می گفت‌: "گفتم که مژده بخش دل خرّم است این/ مست از درم درآمد و دیدم غم است این! ... "

.

.

نیاز به آیه های والضحی ست این روزها ... 

.

  • ۰۲/۰۷/۱۶
  • ح.ب

نظرات  (۴)

سلام آقای دکتر. من نفهمیدم منظورتون همین اتفاقات فلسطین و سرزمینهای اشغالی بود یا این پست شخصی بود؟ هرچه بود رزق من یکبار مرور آیات والضحی بود....خوش بحال مخاطب این آیات...

پاسخ:
شخصی بود!
در خصوص حوادث غزه مینویسم …

سلام

هی رفرش میکنم اینجارو، بلکه یه چیزی نوشته باشین اینجا، دل آشوبه‌امونو‌ کنه برای غزه. 

پاسخ:
سلام. دل آشوبه چرا؟ اول ماجراست …

سلام مجدد

دل آشوبه از دیدن اون همه طفلی که داره شهید میشه ...

 

 

تَن و دل و جان و همه را به خودش سپردن و دَم برنیاوردنم آرزوست 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی