حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

حبذا ...

از مقامات تبتّل تا فنا .. پلّه پلّه تا ملاقات خدا ..

مشخصات بلاگ
حبذا ...

لک الحمد یا ذالجود و المجد و العلی
تبارکت تعطی من تشاء و تمنع
الهی و خلّاقی و حرزی و موئلی
الیک لدی الاعسار و الیسر افزع
الهی اذقنی طعم عفوک یوم لا
بنون و لا مال هنالک ینفع
...

بایگانی

این جان پاره پاره را … خوش پاره پاره مست کن …

سه شنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۲، ۰۴:۴۰ ق.ظ

نوشته بود:

"من از دور بسیار خشک و جدی،

 از نزدیک صمیمی و شوخ

 و از خیلی نزدیک بسیار غمگینم ... "

.

.

راست میگفت!

  • ۰۲/۱۱/۰۳
  • ح.ب

نظرات  (۶)

در این نوروز تفالی بزنید برای ما ...

پاسخ:
با سلام و تبریک بهار نو،

تفال حافظ: دیدی که یار جز سر جور و ستم نداشت ..

سلام ممنونم سال نو را تبریک عرض می کنم.

 

وز غم ما هیچ غم نداشت ..

باسلام و تبریک بهار نو،

زمزمی؟ زمزمه ­ای...؟
روا مدارید که؛ دردمندان ناخرسند ساکت بیآیند و بروند... 
پ.ن: برایمان بنویسید لطفا.

پاسخ:
سلام. "تشنه ی زمزمه ام/ کاش به زمزم برسم … "

نه ! 

تفال اینطور بهتر است که؛

دلا بنوش از آین آب و زنده شو جاوید/ مگو که چشمه ی حیوان فسانه است و محال

و بهتر اینکه خود ِ قلب آدمی عینِ " عیون جاریه " باشد  ...

ان شاالله

سلام

چرا نیستین؟

امیدوارم خوب باشین

پاسخ:
ممنون لطف شما هستم. دعا کنید
  • سهیلا شاکرین
  • سلام. خوشحال میشم اگر به بلاگ من سر بزنید.

    تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی